Първоначално публикувано от geniusloci
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ромолене от скоростната кутия
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеСега бяхме пак долу не е включвала задна- там се движи0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеТози проблем го имаш откакто си пуснал темата? 1 месец ?sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеТози проблем го имаш откакто си пуснал темата? 1 месец ?
Първоначално публикувано от geniusloci Покажи съобщениеЧе то по-добре горе да си отделя, така знаеш, че е вдигнат и няма шансове даго търкаш излишно.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеДобре де а това не е ли предпоставка да изтърве да приплъзне? или няма проблеми?
Защото ниското отделяне означава следното:
1 - усилията на натиск върху диафрагмата, вилки, опори, педал, бутала са възможно най-малки. Това означава, че и аксиалният лагер най-малко се натоварва.
2 - С износването на феродовия диск ако няма система за саморегулиране, отделянето от само себе си става все по-високо и в даден момент може да започне да приплъзва.
3 - При такъв реглаж сцеплението с повърхностите на феродовия диск е най-голямо и така съединителят е способен да предаде максимално голям въртящ момент.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАз мисля, че колкото по-ниско отделя (но да е сигурно, че отделя добре) един съединител, толкова е по-добре.
Защото ниското отделяне означава следното:
1 - усилията на натиск върху диафрагмата, вилки, опори, педал, бутала са възможно най-малки. Това означава, че и аксиалният лагер най-малко се натоварва.
2 - С износването на феродовия диск ако няма система за саморегулиране, отделянето от само себе си става все по-високо и в даден момент може да започне да приплъзва.
3 - При такъв реглаж сцеплението с повърхностите на феродовия диск е най-голямо и така съединителят е способен да предаде максимално голям въртящ момент.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеИ сега по простичко, може ли да се направи да отделя по долу?
Идеята е че за да се направи така, че съединителят да отделя по-ниско, трябва по някакъв начин да се увеличи свободният ход на педала.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Няма как да накарате този тип съединител,да отделя по ниско.
Ако увеличиш свободния ход/примерно/ ще се увеличи и разстоянието при което ще отдели.Тоест трябва да му се намали хода,което няма как да стане.В сферата на невъзможното е,но да допуснем че все пак ще се сложи по-дълга ос на буталото и ще скъсите пружината на педала.Което е невъзможно.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеНяма как да накарате този тип съединител,да отделя по ниско.
Ако увеличиш свободния ход/примерно/ ще се увеличи и разстоянието при което ще отдели.Тоест трябва да му се намали хода,което няма как да стане.В сферата на невъзможното е,но да допуснем че все пак ще се сложи по-дълга ос на буталото и ще скъсите пружината на педала.Което е невъзможно.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе съм запознат в детайли с конкретното изпълнение и може би някой друг колега ще кажe по-точно.
Идеята е че за да се направи така, че съединителят да отделя по-ниско, трябва по някакъв начин да се увеличи свободният ход на педала.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
Comment